Számlázó program
Demó letöltése

Próbálja ki INGYEN, kötöttségek nélkül a teljes funkcionalitású demo verziót

Tudás és Innováció

Egy Számlázó programot nap mint nap használunk, ezért megalkotásakor a lehető legnagyobb precizitással terveztük meg a Symbol Ügyvitel Számlázót. Olyan többlettudást fejlesztettünk bele, mellyel Ön Valódi versenyelőnyhöz jut. Szabadon testre szabhatja újgenerációs Számlázó programja felületét és működési módját. A Számlázó program paramétereit, az alapbeállításokkal együtt bármikor cége igényeinek megfelelően könnyedén módosíthatja.

1
2
3
4
1

A logikusan felépített menüszerkezet maximális hatékonyságot nyújt használóiknak

2

Kedvencek sáv a hatékonyság jegyében

3

Egy kattintással tud jegyzeteket létrehozni a főablakon

4

Dinamikus Emlékeztető, hogy ne legyen többé elveszett üzleti lehetőség

Árak

  • Számla Standard
  • 22,900 Ft
  • Easy változaton felül:
  • Díjbekérő, E-számla
  • Vevői és Szállítói rendelések kezelése
  • Több telephely kezelése
  • Hitelkeret beállítás
  • Vevői és Szállítói rendelések kezelése
  • Moduláris bővíthetőség
  • Számla Standard Komplett
  • 71,900 Ft
  • Standard változaton felül:
  • Partnerkapcsolatok modul
  • Árajánlat modul
  • Szerződés modul
  • Házipénztár, bank és kiegyenlítés modul
  • Fizetési felszólítás és egyenlegközlő modul
  • Boríték és postai nyomtatványok modul

Újgenerációs Számlázó program

A Symbol Ügyvitel Számlázó programban nincsenek megkötések, korlátlan felhasználó használhatja, akár hálózatban is, további költségek nélkül. Gyorsan és pontosan állítható ki vele Forintos és Devizás számla is. A beépített Távszámla funkció segítségével csökkentheti számlázási kiadásait, Elektronikus számlázás E-számla költségek nélkül. Egyszerű és felhasználóbarát felületének köszönhetően informatikai ismeretek hiányában is könnyen használható.

Számlázáskor nem kell az adatokat újra és újra begépelni, elég csak a vevő- és terméktörzsből kiválasztani, vagy egy korábbi számlát lemásolni. Többféle vevői bizonylatot rögzíthet. Az értékesítést kezdheti egy árajánlattal vagy rögtön egy vevői rendelés rögzítésével. Az áru átadását nyugtázhatja egy szállítólevél kiállításával, a pénzügyi tranzakcióhoz pedig számlát állíthat ki. Bárhol is kezdi az ügyviteli folyamatot, a bizonylatok közti átmenet gyors, pontos és felhasználóbarát lesz. Átláthatóak a rendszerben a nyitott folyamatok, a bizonylatszintű teendők.

A Symbol Ügyvitel Számlázó programot törvényi változás esetén azonnal frissítjük, így Ön mindig biztos lehet benne, hogy szoftvere a hatályos törvényeknek és jogszabályoknak teljes mértékben megfelel!

Vegye szemügyre közelebbről a Symbol Ügyvitel Számlázó programot, és minden szinten újításokat fog felfedezni

Középpontban a kényelem

A Symbol Ügyvitel Számlázó program számtalan kényelmi funkciót tartalmaz. Adatait egyszerűen Excel táblázatból importálhatja a programba. Igényeire szabott részletes jelentéseket készíthet szabadon beállítható csoportosítási szempontok alapján. A programban korlátlan számú ablakot tarthat nyitva párhuzamosan, Így elkezdett munkáját soha nem kell megszakítania. A kedvencek menüben felhasználónként gyűjthetik össze a leggyakrabban használt menüpontokat.

A számlázó programot könnyű kezelni, helyzetérzékeny tippek segítik a funkciók gyors megértését. Egy kattintással tud jegyzeteket létrehozni a főablakon, melyeket fontosságuk szerint színezhet és akár át is küldhet kollégáinak.  A partnerkapcsolati (CRM) funkciók olyan mértékben integrálódtak a rendszerbe, hogy azokat minden vevői- és szállítói bizonylatról azonnal el lehet érni. Aktuális partnerkapcsolatot megtekinthetjük és akár egy új emlékeztetőt is létrehozhatunk. Nincs többé elveszett üzleti lehetőség mert elfelejtettük, hogy valakit vissza kell hívni, a Symbol Ügyvitel mindenre emlékezteti!

Az ügyviteli rendszerek legnagyobb értéke a bennük tárolt adat. Az adat változásokat már adatbázis szinten naplózhatja a Symbol Ügyvitellel. Minden adat változása mentésre kerül, sőt – amennyiben az adatok naplózását is bekapcsolta – a régi és új adat is eltárolásra kerül. A jövőben könnyen megválaszolható kérdés lesz, hogy ki és mikor módosított egy fontos adatot. A szélesen paraméterezhető jogosultsági rendszernek köszönhetően minden dolgozó csak azt látja, illetve tudja módosítani, ami a munkájához szükséges.

Mit tenne ha egyik ügyfelétől beazonosíthatatlan
50,000 Ft utalása érkezne céges számlájára?

A Pénz érkezett funkció segítségével Önnek elég egy beérkezett bruttó összeget beírnia és a rendszer megtalálja azt a számlát/díjbekérőt, amelynek a kiegyenlítendő összege pont ennyi. A beérkező pénzösszegek adminisztrálása még soha nem volt ennyire egyszerű! A vevői hitelkeret beállításnak köszönhetően megelőzhető a kintlévőségek elszaladása, de pontosan szabályozható a tartozás esetén érvényes rendelésrögzítési és készpénzes vásárlási rend is.

Személyre szabhatóság

Önnek bármikor lehetősége van költséghatékonyan Számlázó programját Cége igényeinek megfelelően modulárisan bővíteni

Symbol Számlázó program
Élmény az ügyvitel

Kézre áll

A Symbol Ügyvitel könnyen kezelhető és logikus, ezáltal Extrém hatékonyságot nyújt használóinak

Költséghatékony

Nincsenek eltitkolt költségek, a terméktámogatási díj pedig nem a csillagok állásától függ

Maximális Támogatás

Közvetlenül elérhető,
szakértő kollégáink rendelkezésére állnak. Ha elakadt Mi azonnal segítünk!

(Jog)szabályos

Törvényi változás esetén azonnal frissítünk, így biztos lehet benne, hogy szoftvere a hatályos törvényeknek és jogszabályoknak megfelel

Moduláris bővíthetőség

Cége profiljához igazítható, modulárisan összeépíthető program, amely akár később is bővíthető

Folyamatos fejlődés

A felhasználói elvárásoknak is folyamatosan eleget kívánunk tenni, ezért újabbnál-újabb funkciókkal bővítjük szoftverinket

A program képekben

Bizonylatok a Számlázó programban

Részletes funkció táblázat

Egyidejű felhasználók számakorlátlankorlátlankorlátlan
Hálózatos működés
Valutakezelés
Szállítólevél kiállítás
Excel táblázatból adatfeltöltés
Bizonylattömbök kezelése
NAV megfelelőség
Felhasználók és jogosultságok csoportos kezelése
Banki és MNB árfolyamok automatikus letöltése
Szabadon bővíthető törzsadatok
Adatimport és adatfrissítés
(csv, xls és xlsx fájlokbó)l
Gyors biztonsági mentés
Vevői rendelések kezelése és létrehozása
Szállítói rendelések létrehozása
Bejövő szállítólevelek nyilvántartása
időszaki vevői és szállítói akciók
létrehozásának lehetősége
A szoftver ára 1 év terméktámogatással 8,900 Ft22,900 Ft71,900 Ft
Terméktámogatás díja a második évtől3.560 Ft/év9.160 Ft/év28.760 Ft/év
Segíthetünk? +36 1 445 1404
Többnyelvű számlaképek
árajánlatok, rendelések átvétele
Szállítólevelek átvétele
Normál, gyűjtőszámla és ÁFA §58 számla
Stornózás, helyesbítés
Számla másolása
Bruttó alapú előleg számla és (rész)felhasználás
Számla megjegyzések és tételes megjegyzések
Kedvenc termékek gyors számlázása
E-számla kiállítás és küldés
Proforma számla, Díjbekérő számla
Bejövő számla
A szoftver ára 1 év terméktámogatással 8,900 Ft22,900 Ft71,900 Ft
Terméktámogatás díja a második évtől3.560 Ft/év9.160 Ft/év28.760 Ft/év
Segíthetünk? +36 1 445 1404
Hierarchikus csoportosítás
Beépített irányítószám és utca nyilvántartás
Tetszőleges fizetési mód
Alapértelmezett árkategória
Adószám ellenőrzés (magyar)
Cégadatok lekérdezése a NAV-tól
Útvonaltervezés
Vevő másolása kiválasztható adatokkal
Szállító másolása kiválasztható adatokkal
tömegesen módosítható adatok
(fizetési mód, pénznem, csoport, stb.)
Több telephely
Korlátlan számú kapcsolattartó
Közösségi adószám ellenőrzés (EU)
Hitelkeret beállítás
A szoftver ára 1 év terméktámogatással 8,900 Ft22,900 Ft71,900 Ft
Terméktámogatás díja a második évtől3.560 Ft/év9.160 Ft/év28.760 Ft/év
Segíthetünk? +36 1 445 1404
Hierarchikus csoportosítás
Idegen nyelvű megnevezések

Korlátlan számú ár beállítási lehetőség
Közvetített szolgáltatás kezelése
Garancia, szavatosság beállítása
Vevő/vevőcsoport kedvezmény-rendszer
Vevői árlista generálás
Termék másolása kiválasztható adatokkal
Tömeges átárazás,
árak betöltése XLS fájlból
Tömegesen módosítható adatok
(ÁFA kulcs, csoport, stb.)
Tetszőleges számú termékkép
Alternatív (vevőnkénti, szállítónkénti kódok)
Kifutó termék beállítási lehetőség
Egyedi tulajdonságok rögzítése
A szoftver ára 1 év terméktámogatással 8,900 Ft22,900 Ft71,900 Ft
Terméktámogatás díja a második évtől3.560 Ft/év9.160 Ft/év28.760 Ft/év
Segíthetünk? +36 1 445 1404
Szállítólevelek listája
Számlák listája

Vevőforgalmi jelentés
Termékenkénti értékesítés
Árajánlatok listája
Díjbekérők listája
Fizetési felszólítások listája
Szállítóforgalom
Termékenkénti beszerzés
Nyereség kimutatás (beszerzési ár alapján)
Pénztár és bank egyenleg
Kalkulált ÁFA egyenleg
A szoftver ára 1 év terméktámogatással 8,900 Ft22,900 Ft71,900 Ft
Terméktámogatás díja a második évtől3.560 Ft/év9.160 Ft/év28.760 Ft/év
Segíthetünk? +36 1 445 1404
Partnerkapcsolatok modul 19,900 Ft
Szerződés modul

9,900 Ft
Házipénztár, bank és kiegyenlítés modul 19,900 Ft
Árajánlat modul 9,900 Ft
Fizetési felszólítás és egyenlegközlő modul 9,900 Ft
Boríték és postai nyomtatványok modul 4,900 Ft
Útnyilvántartás modul
29,900 Ft 29,900 Ft
Webáruház kapcsolat modul 79,900 Ft 79,900 Ft
ShopRenter webáruház illesztés
A szoftver ára 1 év terméktámogatással 8,900 Ft22,900 Ft + modulok71,900 Ft
Terméktámogatás díja a második évtől3.560 Ft/év9.160 Ft + modulok/év28.760 Ft/év
Segíthetünk? +36 1 445 1404

NÖVELJE CÉGE HATÉKONYSÁGÁT,
TÖLTSE LE INGYEN A DEMOT!

Azért használunk Cookie-kat, hogy a legjobb élményt biztosíthassuk önnek weboldalunkon. Ha beállításait módosítása nélkül folytatja, beleegyezik, hogy minden Cookie-t elfogad a Symbol Tech weboldaltól. További info

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás